Kuo verslas skiriasi nuo veiklos iš širdies?
132
Vakar, mano grupėje ŠIRDIES RINKODARA su Rolanda Lu vyko live transliacija-vebinaras „Veikla iš širdies. Nuo ko pradėti?” Vebinarą galima pasižiūrėti, prisijungus prie grupės.
Bekalbant nejučia išsigrynino 20 punktų, kuo tradicinė verslo samprata skiriasi nuo veiklos iš širdies, kuri žavi vis daugiau žmonių.
Šie punktai – tik mano asmeninė nuomonė, nepretenduojanti į mokslinius tyrimus ir vadovėlines tiesas
1. Širdies veikla remiasi prigimtiniais jūsų talentais, o ne pinigų „uždirbimu”, išskaičiavimais, dėl saugumo, dėl prestižo ir pan..
2. Veikla iš širdies grindžiama ekologiniais nekenkiančiais aplinkai, kitiems žmonėms) mąstymo ir veikimo principais.
3. Ši veikla nesuderinama su melui sau ar kitiems.
4.. Tai ne sistemoms, o tiesiogiai žmonėms tanaujanti veikla.
5. Širdies veikloje neakcentruojamas pelnas.
6. Širdies veikloje pinigai ateina kaip veikimo iš širdies, iš vidaus pasekmė.
7. Širdies veikloje pinigai “ateina”, jie kuriami, o ne uždirbami sunkiu darbu.
8. Širdies veikloje nemanipuliuojama kitų žmonių pasirinkimais, kad tik jie pas jus ateitų, kad tik pirktų.
7. Širdies veikloje nėra tradicinio marketingo technologijų, įtikinėjimo, spaudimo, kad pirktų.
8. Pardavimai širdies veikloje vyksta savaime, kaip nuoširdaus dalijimosi žiniomis, paslaugomis, produktais pasekmė.
9. Širdies veikloje nėra grubios, tiesmukos reklamos, labiau – subtilus pasidalijmas informacija apie produktą ar paslaugą.
10. Širdies veikloje pagrindinė „reklama” – natūralumas, paprastumas, nuoširdus noras dalintis tuo, ką myli, kuo degi, kas neša realią, o sumanipuliuotą naudą žmonėms.
11. Širdies veikloje žmonės kuria (produktus, paslaugas) laisvai, pagal poreikį ir jungiasi vieni su kitais per bendrakūrybą.
12. Širdies veikloje nėra griežtos strategijos, tik aiški kryptis, kuri gimdo veiksmus iš pajautimo.
13. Širdies veikloje visi sprendimai ateina iš vidaus, o ne išorės.
14. Nors veiksmai ateina iš pajautimo, širdies veikloje taip pat yra struktūra ir balansas tarp subtilaus ir žemiškų planų.
15. Širdies veikla remiasi pajautimu, o ne išmąstymu.
16. Verslas – „verstis”, „išsiversti” Jis “daromas”, statomas, o veikla – kuriama.
17. Širdies veikla kuriama DĖL GYVENIMO, o ne DĖL IŠGYVENIMO!
18. Širdies veikla gimsta iš noro dosniai dalintis tuo, ko turi savyje daug, o ne iš trūkumo jausmo.
19. Širdies veikla – tai tam tikra sąmonės būsena, kuri pirmiausia yra TYRA.
20. Širdies veikla – tik instrumentas, per kurį reiškiasi jūsų dieviška misija – dalintis gėriu ir šviesa…
Širdingo savaitgalio!
Rolanda